Sauli-presidentti täytti muutama päivä sitten 70 vuotta. Aika paljon. Lennu ei täyttänyt. Mutta pääsi silti kuvaan. Ja joku lapsi. Karvakädelläkin on pian synttärit. Hän ei täytä ihan yhtä paljon. Mutta aika paljon kuitenkin. Muut samanikäiset näyttävät jo ryppyisiltä. Vain Karvakäsi ja Madonna ovat ikäisekseen hyvin säilyneitä. Sanoi Karvakäsi.

Mummo meni tänään keräämään omenoita  ja minä keräsin, hmm..kokemuksia. Pihaamme terrorisoi kissa. Galaksin kauhein peto! Verenpaineeni nousee, kun näen sellaisen. Syke kiihtyy ja alkaa pierettää.  Jotain oli tehtävä! Ampaisin perään ja kissa lähti kuin nappi housuista!  Eikä takaisin tullut. Sellainen poika minä olen! Rauhanturvaaja.  

Tällainen pimeä ja sateinen päivä saa myös miettimään kaikenlaista..  Olen ollut hieman huolissani siitä, että jospa minuun iskee kaamosmasennus. Että menee halut kaikkeen.  Mummo lohdutti, että sille taudille minä olen kyllä immuuni. Alavireisyyden sijaan kun olen kuulemma edelleen vähän liiankin ylivireä.. Ehkä en sitten enää huolehdi siitä asiasta. Mutta jos minuun tarttui lintuinfluenssa.. Silloin.. No, ei puhuta enää siitä.

uni%20maittaa.jpg

Voi kun nukuttaa taas..

t. Paavo