Paavo%20O%20V.jpg

Muistattekin varmasti, että inhoan uimista! Mummo sanoi, että tällaisella helteellä minun olisi paljon kivempi olla, kun kastelisin välillä turkkini. Väärin ja väärin. Minulla ei ole märkänä lainkaan kiva olla ja muistapa mummo, että minulla ei ole turkki, vaan türkiye. Onhan tuosta mediassa puhuttu.

Pikkasen meinasi hiki pukata äsken, kun minun piti huolehtia pihamme bioturvallisuudesta. Alueelleni pyrki mahdollinen bakteeririski. Kyllä! Kissa! Ajoin sen vauhdilla naapuriin. Oliko reilua häätää tämä kansanterveydellinen uhka heidän murheekseen? Ehkä ei. Mutta tehty mikä tehty.

Mummo sanoo, että minä kärsin söpöysaggressiivisuudesta ja siksi jahtaan kissoja. Söpöysaggressiivisuutta poteva kun haluaisi puristaa oikein lujaa, nipistää tai jopa näykkäistä jotain söpönä pitämäänsä eläintä. Ihan vaan siksi, että toinen on niiiiiin söpö. Ei helskata! Piti oikein tarkistaa, mistä siinä on kyse.  Kalifornian yliopiston erityisopetuksen yliassistentti Katherine Stavropoulos on tutkinut asiaa. Totta tosiaan, tutkimuksessa ilmeni, että sellainen aggressio on olemassa. Mutta että minulla tuollainen. Ei. Vastustan.

t. Paavo