Olen tänään tasan kolmen kuukauden ikäinen. Iso poika jo. Ja koska olen iso poika, mummo vei pentuaitaukseni tänään varastoon. Sitä ei enää tarvita. Olen luvannut mummolle, että en syö enää kaapin kulmia enkä tuolin jalkoja edes yksin ollessani. Isot pojat eivät tee sellaista (mahtaako isona poikana olo olla tylsää? Pitää kysyä Karvakädeltä..). Pissan ja kakankin teen nykyään melkein aina ulos. Se on tehtävä nykyään sinne jo siitäkin syystä, että mummo vei sen punaisen karvalankamaton myös pois (en ymmärrä miksi?).

Kysyin mummolta, että ammutaanko silloin tykinlaukauksia, kun täyttää kolme kuukautta. Mummo ihmetteli, että mistä minä nyt sellaisen keksin. Kuulin uutisista, että Ruotsin kruununprinsessa täytti eilen 40 vuotta ja siellä ammuttiin tykinlaukauksia. Mummo lupasi, että minun ei tarvitse odottaa neljäkymmentävuotis-päiviini asti. Kun minä täytän 10 vuotta, ostamme papatteja. Mummo sanoi olevansa tuolloin jo eläkkeellä ja silloin voimme paukutella papatteja vaikka aamusta iltaan joka päivä! Kiva! Sitä odotellessa..

WP_20170709_15_29_17_Pro.jpg

Tässä virallinen kuva kolmen kuukauden ikäisestä minusta. t. Paavo