22449183_10213061451123008_148946561_o%2

Kauniin hymyni takana piilee salaisuus.. Sitä me menemme perjantaina eläinlääkärin luo ihmettelemään. Toinen maitokulmahampaani on päättänyt jämähtää alaleukaani kiinni. Ja uutta pukkaa jo esiin. Siellä ne nyt ovat ripirinnan, eivätkä pääse yhteisymmärrykseen siitä, kumman paikka se on.

Voidaan siis todeta, että hammaskeiju ei ole hoitanut hommiaan.. Vai kuuluuko se hampaan irroitus edes heidän työnkuvaansa?? Kuka tietää? Olisiko hammashommat suussani jääneet heiltä kesken siksi, että en ole vielä aiemmista töistäkään maksua antanut.. ? En sentin senttiä. Kuka nyt ilmaiseksi yöhommia tekisi (olen ymmärtänyt, että nimenomaan yöllä nämä tyypit hiippailevat ja hampaita  keräilevät..?). Tämän huomioon ottaen hammaskeijun haluttomuutta hyvin ymmärrän. Lakkoilee /  boikotoi minua.

Minä olen täysin neuvoton näiden kahden kalkkipitoisen muodostelman taistellessa olomassaolostaan. Maitohammas sanoo: ”Minä en lähde mihinkään. Älä luulekaan, tunkeilija!” ja pysyvä hammas: ”Sinun aikasi on ohi! Painu muualle siitä, senkin loppuun käytetty kapistus!” Ja kumpikaan ei anna periksi. Tähän me siis tarvitsemme eläinlääkärin apua. Erotuomaria. Hän pistää hampaat ojennukseen (hohhoh, onpas sanalla hauska kaksoismerkitys..).

Perjantaina saatte kuulla aiheesta lisää..Minut kuulemma rauhoitetaan. Kirjoitan silloin luultavasti hyyyyyviiiiin raaaauuuhaaallliiiseeeestiiii..

terveisin Paavo