Olin viime viikolla kipeä. Huo-les-tut-ta-van kipeä. Kaikki alkoi siitä, kun rouskutin kanalastuja. Sellaisia vähän tavallista kovempia oli tarjolla. Ja söin kun sain. Ikeneni menivät rikki. Ja tulehtuivat. Mummo sanoi, että henkeni haisi pahemmalta kuin silloin tammikuussa, kun söin sen kissan jo kertaalleen oksentaman hiiren raadon. Eli pahalle. Parin päivän makoilu ja tulehduskipulääke onneksi auttoivat. Nyt on taas äijä kuosissa.

Mitä te teette juhannuksena? Minä olisin niin halunnut mennä Raumanmeren Juhannukseen..  Siellä esiintyy Roope Salminen & Koirat. En minä Roopesta välitä. Enkä Salmisestakaan.  Mutta ne koirat olisin halunnut nähdä!! Huikeaa lavakarsimaa olisi ollut varmasti tiedossa ja ehkä jopa madafakin darraa.. Mummo sanoi, että ei siellä muita koiria olisi ollut kuin "mäyräkoiria"... eivätkä nekään lavalla.

Mummolla alkoi kesäloma. Ja Karvakäsi jatkoikin jo heti talviloman perään  kesälomaa, josta sitten ehkä siirtyy taas talvilomalle ellei sitten päätä pitää syyslomaa.. Olen ehdotellut meille kivaa lomatekemistä: Kiinassa sijaitsevassa hyönteismuseossa olisi 62,4 sentin sauvasirkka. Olisi kiva varast.. ei kun varovasti katsoa sitä. Kiina on kuulemma liian kaukana. Höh. Mazdalla muutama tunti.

Edelleen toivon kovasti myös hevostalleille pääsyä. Mummo voisi siellä silitellä hevosia, Karvakäsi leikkiä lännenmiestä ja minä maistelisin munkkeja. Olen kuullut, että talleilla on paljon parempia munkkeja kuin esimerkiksi Pyynikin näkötornin kahvilassa tai MBakeryssa. Mistäkö olen kuullut. No, kaverit ovat kertoneet.

Kolme asiaa on, joita EN HALUA tehdä kesälomalla: 1. Uida / mennä pesulle / kastua muuten 2. Mennä lääkärille hampaiden poistoon / pallien poistoon / umpilisäkkeen poistoon 3. Totella ihan koko ajan / totella suurinta osaa aikaa / totella… Miksi pitäisi totella???

Loma.jpg

Lomaterkuin Paavo