Voi että kuulkaa, on minulla sitten ollut hauskaa! Hilma on ihan mennyt sekaisin päästään ja painimme joka päivä tunteja! Olen kiltti kaveri ja puren vain hieman jalkoja ja korvia. Hilma taas nuolee minun korvia ja sitä hommaa en voi sietää. Minun korvani, sietäisi neiti hävetä! Olen myös näyttänyt Hilmalle lähimaastoa eikä me kumpikaan välitetty yhtään siitä että oli 10 astetta pakkasta.

hilma2.jpghilma.jpg

Sitten vähän masentavimpiin uutisiin, vaikka Hilman läsnäolo ihan kivaa onkin. Mummo ja Karvakäsi ovat jossain matkalla. En tiedä miksen minä päässyt mukaan. Olisin hyvin mahtunut Karvakäden matkalaukkuun. Nyt täällä meillä vallitsee kuri ja järjestys. Yhtään ei saisi haukkua ohikulkijoita ja ruokakin pitäisi syödä ihan itse – kukaan ei syötä minua.Tänään on minun nimipäiväni ja olen pyytänyt nimipäivälahjaksi jäniksenpapanoita, saisin edes jotain murua rinnan alle. Kunpa mummo tulisi jo kotiin.. En jaksa kirjoittaa enempää, kuten huomaatte, ei minulla enää edes huumorinkukka kuki.hilma3.jpg




T. Hieman masentunut Paavo