Välillä olen niin kypsä Paavon tempauksiin.Myönnän sen. Elämä pennun kanssa ei ole pelkkää juhlaa, ruusuilla tanssimista ja vaaleanpunaisten silmälasien läpi katsomista. Joskus ottaa pattiin oikein kunnolla.

Sitten kuulen radiosta tämän biisin:

 

” Ethän korjaa minusta mitään

Ethän yritä mua pelastaa

Ethän hio minusta mitään pois

Ei siinä onnistuneet toisetkaan

Sinä valitsit minut, minut, minut

Jooo ja minut sinä sait

Ota minut tällaisena kuin oon

Ota minut tällaisena kuin oon

Eikä minua tarvitse muuttaa

Eikä tehdä musta parempaa

Tiedäthän sen jo sinäkin

ei musta täydellistä koskaan saa

Sinä valitsit minut, minut, minut

Jooo ja minut sinä sait

Ota minut tällaisena kuin oon

Ota minut tällaisena kuin oon …"

 

Siinähän se oleellisin olikin.

21458383_10212809698869359_1352144999_o.

Tällaisesta touhusta hänet äsken yllätin..

t. mummo