Mummo halusi välttämättä pururadalle. Sanoi, että pudottaa siellä painoa. Yritin olla kovin tarkkaavainen ja katselin taaksenikin. Mitään ei polulle pudonnut..

20705921_10212571694079388_861781060_o.j

Koirat eivät saa kävellä pururadalla. Onneksi ei näkynyt kiellon uhmaajia.

Muistatteko, kun pohdin, että mikä koira minä oikein olen? Pururadalla sen keksin! En ole susikoira, en karhukoira, en mäyräkoira, en hirvikoira.. Minä olen perhoskoira!! Ilmankos minulla on niin mahdoton saalistusvietti noihin siivekkäisiin. Mummo on nyt vihdoin ymmärtänyt sisäisen paloni. Hän sanookin: "Emmää jaksa sunt enä kiälttä! Syä mitäs tykkät!"

Huomenna menemme eläinlääkärille. Rokottavat taas. Rokottakoot. Ei haittaa. Mutta siitä en kyllä tykkää yhtään, jos suuhuni kurkkivat! Mummokin kurkkii.. Sanoi, että minun maitohampaani irtoavat pian. Boriksen ihmiset menivät aikoinaan eläinlääkäriltä kysymään mikä on, kun ei Bortskun naskalit irtoa ollenkaan. Lääkäri katsoi Boriksen suuhun ja sanoi, että kaikki hampaat ovat jo vaihtuneet. Boris on tarkka poika. Pitää huolen omistaan. Oli syönyt joka ikisen irronneen hampaansa. Aion tehdä samoin. Boris on minun idoli!

Paavo