Pave%201%20v.jpg

Hyvää syntymäpäivää minulle rakkain
hyvää syntymäpäivää toivotan
Hyvää syntymäpäivää minulle rakkain
ja paljon onnea vaan

Kuka tänään viettää synttäriä?? Paavo Oiva Veikko!! Missä ilotulitusraketit? Missä tykinlaukaukset?

Mitä synttärinä tapahtuu? En tiedä! Minulla ei ole aiemmin ollut synttäreitä. Sitä saa, mitä tulee.. Luulisin.  

Yhden lahjan jo tiedän! Saan ikiomat facebook-sivut! Vihdoinkin mummo suostui siihen! JEEEEEE!! Täten toivotankin virallisesti teidät kaikki, niin karvakorvat kuin nahkamooseksetkin,  tervetulleiksi  tykkäämään uusista facebook-sivuistani, joiden nimi on trattatatattatatattata-taa : Paavo Oiva Veikko   https://www.facebook.com/PaavoOivaVeikko

En jätä blogia. Olen ajatellut, että tällaisella, jo aikuisuuden kynnyksellä olevalla nuorella miehellä,  riittää aikaa blogin kirjoitteluun jatkossa ehkä noin kerran kuussa. Muu aika menee viiniin, lauluun ja haureuden harrastamiseen. Näin olen kuullut.

Synttärionnittelut rakkaalle siskolleni Martalle ja rakkaille veljilleni Ricolle, Roylle ja Pirkanmaan Paavolle <3

Facessa tavataan!!

t. Paavo