r%C3%A4pp%C3%A4ri.jpg

Yo, yo! Saatan alkaa räppäriksi. Olisinko idolisi? Minulla on jo artistinimikin valmiina.. Olen Pikku P. Nousisin epäilemättä rap-skenen huipulle alta aikayksikön. Pikku P:n, Perämetsän gangstan, ego olisi niin valtava, että se ei mahtuisi normaalikokoisiin vaatteisiin. Tarvitsisin XXXXL kokoisen lippiksen, haaroistaan maata laahaavat farkut ja niin paksun kultaisen vitjan kaulaani, että pääni laahaisi sen painosta pitkin maata. Siinä olisi katu-uskottavuutta kerrakseen! Jouuuu!

Räpparinä saisin angstata sydämeni kyllyydestä, sillä tämän musiikkityylin edustajan pitääkin olla vähän ankea. Sitä minä osaan olla. Ja kelaa, mitä termistöä meitsi lataisi! Rimmaavat riimini kertoisivat yhteiskunnan epäkohdista, joiden esiin kaivamisessa olen jo nyt ihan pro. Kertoisin vaikeista kotioloista. Ja aseista. Ja huumeista! Kaikesta paskasta, jota olen joutunut elämässäni kohtaamaan! Mitä mummooooo! No, ehkä eläydyin jo vähän liikaa..

Sanoitukseni olisivat kuin timantit. Ne olisivat ikuisia. Vedettäisiin vain sokka irti ja annettaisiin sen soida.  Syystä, koska me ollaan nuoriso. Me ollaan tulevaisuus. Tänään on bileet, kaikki sileeks! Ja kaikki tytöt juoksisivat heti lavan eteen! Heiluttakaa Pikku P:lle pyllyi, vain teidän takii tätä teen!  Sä oot syypää mun hymyyn! Ja vauhti olisi sen kaltaista, että vähintäänkin levikset repeis!

T. Tuleva räppäri, Pikku P