vrit.jpg

Helskatan helskata! Meikäpojalle saattaa tyrmän ovi heilahtaa! Olen räikeästi rikkonut nahkamoosesoikeussopimusta! Siellä on nimittäin kohta, joka yksiselitteisesti kieltää kirjoittamasta toiseen nahkikseen kohdistuvaa halveksuntaa tai hänen yksityiselämäänsä loukkaavaa tietoa. Ja mummon mukaan minä olen blogiini hänestä juuri tämänkaltaista tietoa jakanut.

Ymmärsin kyllä artikkelia lukiessani, että huoli mummojen yksityisyyden piiriin kuuluvien asioiden vuotamisesta sosiaaliseen mediaan ei ole turha. Moni mummo on joutunut esimerkiksi kiusatuksi näiden tietojen julkaisemisen vuoksi. Nolot tilanteet, somessa kerrottuna, voivat aiheuttaa mummoille mielipahaa ja häpeää.

Ja perättömien tietojen ja vihjausten levittäminen on kuulemma  kriminalisoitu peräti kunnianloukkauksena. Huh! Onneksi en ole tuonkaltaiseen sentään sortunut. Faktassa olen pysynyt. Minun pitää nyt saada hierottua sopua tuon mummelin kanssa. Että ei nyt ilmiantaisi minua.. Lähdenkin tästä heti vähän nuoleskelemaan. Kullanmuruuuu!!

t. Paavo