Mukavaa kansainvälistä narttujenpäivää kaikille!! Mitenkä aiotte päiväänne viettää? Ette ainakaan näin, kun minä kuvassa..  tai sitten ette ole ihan aitoja päivänsankareita! Valitan.. Mummo yritti saada hyvää kuvaa, jossa ojentaisin teille tyttösille sydämen. Oli tärkeämpää meneillään. Intiimihygienia ennen kaikkea. "Tommost sää nyt sit keksit, ku kuva tarttis saara! An nyt sen pippelis jo ol!" sanoo mummo.

Paavo%20puhdistautuu.jpg

Minä olen eilisistä juhlista ihan kanttuvei. Olin 60-vuotispäivillä. Voi sitä menoa ja meininkiä! Ihmiset osaavat olla äänekkäitä juhliessaan. Tinnitus jatkuu edelleen.  Kuvittelin etukäteen kaikki herkkupöydät.. miten nyt kerrankin Paavoa hemmoteltaisiin. Kakut ja kaikki. Tervetuloa todellisuuteen Paavo! Muut saa, sinä et..

Mummo luki minulle tänään Turun Sanomista pentutehtailusta.. Joskus ihmisten lemmikinkaipuu on niin suurta, että ei ehditä miettiä, miten ja mistä koira hankitaan. Ja vielä kun laillinen toiminta ei pysty vastaamaan suureen  lemmikkitarpeeseen, laiton pentutehtailu kukoistaa. Näin narttujenpäivänä onkin juuri oikea hetki jokaisen omalla kohdallaan miettiä, miten voisi olla edistämättä asiaa..

terkuin Paavo