Lyller%C3%B6.jpg

Ai, että mitäkö kuuluu Boriksen siskolle, Lululle? Vieläkö on maisemissa? Minä pahaa pelkään, että on tullut jäädäkseen, mutta Boris epäilee (=toivoo), että narttu on vaihto-oppilas tai joku vastaava.. Häipyy, kun syksy saapuu. Yrittää kuulemma kestää siihen saakka. Lohdutin Borista, että kaikkeen tottuu, paitsi jääpuikkoon pehvassa.

Lululla on hyvin radikaalit ajatukset. Hän tuntuu olevan epästabiilin laumahierarkian kannattaja. Kylmänrauhallisesti, ilmoitusluontoisena asiana minulle, Borikselle ja Hilmalle kertoi olevansa joukkomme alfanaaras, boss, johtaja.. Saamme kuulemma itse valita, millä tittelillä häntä jatkossa kutsumme. Emme tule hyväksymään sitä. Emme totisesti.

Lulu on tyllerö..lyllerö…tiivis.. Minua paljon nuorempi, ihan vauva vielä, ja painaa melkein puolet enemmän kuin minä. Rajoita typy vähän tai käy hassusti! Yllättävän ketterä kyllä oli kokoonsa nähden. Haastoin tytön painimaan, vaikka Boris paheksuikin moista huomion osoitusta ja oli sitä mieltä, että täydellinen ignooraus olisi ollut parempi ratkaisu. Hän itse harrastaa sitä.

Miten painissa kävi? Lulu on vahva kuin härkä! Meinasin jäädä toiseksi. Siis meinasin. Eikä ollut tyyppi hitaasti oppivaa sorttia. Ei. Näykkäsin tyttöä korvasta ja alta aikayksikön teki saman minulle. Vähän kovemmin vain. Auts. Sattui. Sanoin sen hänelle. Mitä teki Lulu? Hymyili leveästi alapurentaisella leuallaan, kuola suupielistä tippuen. Kaunisko? No, se on taas kerran siellä katsojan silmässä..

Kävin muuten rokotuksilla tänään. P…a reissu, mutta tulipahan tehtyä.

t. Paavo