Kuvahaun tulos haulle koiran tassun jäljet kuva

Karvakäsi tiiraili kännykkäänsä.. Kertoi kännykän mitanneen hänelle tämän vuoden aikana 1 544 431 askelta. Tiedän seuranneeni sokeasti johtajaani. Eli mitä tuo merkitsee minun kohdallani.. Karvakäden yksi askel, se lyhyempikin,  on minulle AINAKIN neljä askelta! Mikä tarkoittaa 6 177 724:ää  askelta.. Ja Karvakäden siirreltävänä on vain kaksi jalkaa, ja minulla sekä etu- että takajalat, joten tuo pitää vielä tuplata. Eikö vaan? Minä olen siis lenkkeillyt tänä vuonna jo 12 355 448 askelta!

Me%20kolme.jpg

Boris ja Lulu kävivät meillä perämetsässä. Jeeeee! Kaverit ovat heti mummon ja Karvakäden jälkeen ihan parasta!! Menimme pistäytymään myös Koiraplaneetalla. Pahaa pelkään sen tarkoittavan sitä, että nahkamoosekset ovat lähiaikoina lähdössä jonnekin, minne meitä koiria ei oteta mukaan.. Se ei ole kivaa. Mutta kivaa oli nähdä Kassandra!! Olen ollut ihan toukka, kun viimeksi näimme. Mutta muistin hänet <3  Muistinpa hyvinkin. Ja hänen koiransa, Mollyn ja Minkan! Vaihdettiin kielipusuja. Ja lisää.. Ja lisää..

Paavo%20ja%20Molly.jpg

minä ja Molly vaihdetaan tässä kuulumisia

Pääsin jyvälle, että kyseessä oli kuin olikin tutustumiskäynti. Olemme koko koirasakki menossa hoitoon parin kuukauden kuluttua. Kohteliaana miehenä esittelin Boriksen ja Lulun Kassandralle, Minkalle ja Mollylle.  Kerroin heille, että Lulu on tyyppi, joka toivoo, että ruokapöytien korkeudeksi määrättäisiin lailla ja asetuksilla max 75 cm. Mutta korkeampikin käy, jos on kyllin hyvät einekset pöydällä.. Extraponnistusvoimaa löytyy tarvittaessa. Kuten esimerkiksi lauantaina löytyi, kun mummo oli tehnyt vispipuuroa ja jättänyt sen pöydälle. Lulu koemaistoi. Puoli kulhollista.  Boris taas toivoo, että talo täyttyisi nartuilla, joita hän saisi nylkyttää oikein sydämensä kyllyydestä! Mitään ulkonäkövaatimuksia hänellä ei kumppanille ole. Kaikki käy. Paitsi että kiva olisi, jos tyyppi olisi elävä. Mutta jos ei ole elävä, niin sekin käy.Boris pyysi huomauttamaan, että ehkäisy on kunnossa. Pallit on viety. Mitä minä toivon? Minä toivon, että saan ottaa Karvakäden mukaan. Edes unikaveriksi.

t. Paavo