B%26L.jpg

Boris ja Lulu pistäytyivät. Minulla on nyt pähkinä purtavaksi. Minun pitäisi olla lojaali parhaalle kaverilleni Borikselle, joka ei edelleenkään inspiroidu nartusta, joka heidän kotipesäänsä muutti. Mutta, mutta.. nyt on käynyt niin, että minä taidan sittenkin TYKÄTÄ LULUSTA! Yritin pistää kovasti tälle tunteelle vastaan, mutta kyllä tefloniinkin tarttuu, kun oikein hinkkaa. Likka ei jättänyt rauhaan ja nyt on sitten näin päässyt käymään.   

Jokin Lulussa  vetoaa minun herkkään sisimpääni. Onko se märät huulet, pistävät silmät, vanttera kroppa vai ärhäkät pierut? Ja nyt kun sanon nuo ääneen, niin ihmettelen kyllä itsekin, että tuollaisetko piirteet naisessa miehiin vetoaa!? Paa-vo, mie-ti!! En käsitä.. Vai onko se sittenkin se, että Lulu on ainoa, joka ymmärtää minun huumoriani. Jos heitän yläfemmaa, niin sieltä tulee heti läpy takaisin. Jokainen leluni on hänen mielestään maailman huippuluokkaa! Leikkiinkutsukumarrus ja likka on heti messissä. Kilpajuoksusta hän ei kieltäydy koskaan.. Revanssia vinkuu. Tuo kaikki jollakin salaperäisellä tavalla kiehtoo..

Miten minä tämän Borikselle ja Hilmalle kerron? Kovin positiivista palautetta en tule saamaan. Rintamasta ei olisi saanut livetä..

t. Paavo Oiva Veikko