Hilu%20Hilunen.jpg

Aika ajoin Hilma kosiskelee minua. Parisuhteeseen mielisi. Muutama viikko sitten kävi taas kovasti kuumana minuun. Lauloin hänelle Jukka Pojan lailla:

 

Vaikka oot hyvin kaunis ja tuoksutkin kukkasille

Niin en mä vapauttani uhraa sun rakkautes alttarille

Mul on liian paljon hyvää

Liian paljon hyvää

Meneillään jotta vaihtaisin sen kaiken

Vuoksi kaltaisesi naisen

Niin huikentelevaisen ja mustasukkaisen

 

Vapaus on mulle kuin rajaton avaruus

Teen mitä haluun millon huvittaa

On niin hyvä elää kuninkaana

En mä kaipaa ketään syyttelemään

Mua lupauksista joita en voi pitää

Jotten todellakaan lupaa mitään

Sä et voi mua syypäänä pitää

 

Tämä liehittely sai minut kuitenkin pohtimaan asioita, joita pitää ottaa huomioon, ennen kuin säntää suin päin suhteeseen..

Heti kättelyssä kannattaa karsia kaikista mahdollisista parisuhdekumppani ehdokkaista ne, jotka ovat jollakin lailla häiriintyneitä, kuten esimerkiksi kissojen sietäjät. Hankalaksi jutun tekee se, että aina näitä päästään vinksallaan olevia ei erota normaaleista. Tyyppi saattaa kertoa sinulle härskejä juttuja Karvisista ja Felix -kissoista ja sitten, kun kaikki on jo aivan liian myöhäistä, sinulle selviää, että tyypillä on pervoja taipumuksia, kuten kaveeraaminen naapurin Misun kanssa.

Tai seurusteltuasi toukokuusta syyskuun loppuun, tajuatkin olleesi toiselle vain lomaromanssi. Syksyn tullen sinut nakataan epäeettisesti pellolle ja aletaan kosiskella agility-kurssilla tavattua niiiiiiin ihanaa ja uskollista  dobermannia.. "Sinuun kun ei voi luottaa" -syytösten kera.  Haistoit kerran lenkillä ollessasi yhden nartun perää kaksi sekuntia liian kauan.  Turha selitellä, että olit tiukasti talutushihnassa koko tapaamisen ajan ja tyttelin perä haisi tulehtuneille anaalirauhasille. Väärin teit silti.

Parempi siis katsoa kuin katua.

t. Paavo