Viime yö oli elämäni ihanin yö!! Nyt ajattelette varmaan, että mitä se poika hourii.. Jo on unet ollut jampalla. Luulin ensin itsekin hourivani. Mutta ei. Todempaa kuin mikään aikoihin! Mummo ja Karvakäsi tulivat kotiin!! Emotionaalisravinnolliset tukihenkilöni palasivat! Täytyy myöntää, että itkuhan siinä pääsi.. ja pissa. Oliko vähän noloa? Unohdin koko sulkijalihaksen olemassaolon. Siihen lorahti märät lattialle. Olivatko vihaisia? Ei! Nauroivat vain!

Ikävä oli heilläkin ollut. Panin sen merkille. Melkoista säätöä oli ympärilläni. Olivat pahoillaan siitä, että olivat horjuttaneet nuoruuden idealismiani.. siis sitä, että minua ei koskaan jätettäisi.. Oltaisiin niin kuin yhtä perhettä aina. Ja näin ei sitten oltukaan. Kun Espanja kutsui, niin irtautuivat minusta kuin räkä hiihtäjän nenästä. Kaikki on kuitenkin nyt anteeksi annettu. Ehkä heillä oli vain joku määräaikainen aivojen toimintahäiriö. Sellaista voi sattua. Kunhan ei vaan kovin usein sattuisi.

Kerroin heille viikostani. Hilman kanssa riehuttiin. Tyttöjollaonniinsyötävänihanathiukset antoi minun kerran ottaa nenänsä suuhuni.. Kun nukkui..  Muuten huusi korkealta ja kovaa, jos edes moista hellyydenosoitusta yritin ehdottaa. Pitääkin muistaa kertoa mummolle, mitä Tyttöjollaonniinsyötävänihanathiukset sanoi minulle.. Hän sanoi, että minulle pitää hankkia jotain uutta ruokaa, koska Golden eaglet eivät minulle maistu. Asiaa!! Sitä olen yrittänyt nyt yhdeksän kuukautta mummolle tolkuttaa. Tuloksetta. Jospa ihmislastaan uskoisi..Eikö ne kuivatut hämähäkit ja muut ötökkäiset ole nyt kuuminta hottia?

Karvakädelle kerroin, että pressakin piti heidän poissa ollessaan valita. Ehdokkaana oli yksi Paavo.. Kumma tyyppi.. Mies, jolla on koiran nimi!! Olisihan se tietysti ollut hienoa, kun televisiossa olisi puhuttu, miten Paavo teki sitä ja Paavo teki tätä ja kaikki olisivat luulleet, että se olin MINÄ!! Vaikka se olisi siis ollut se toinen.. Kiinan vierailulla ja nauttimassa eduskunnan luottamusta (mitä se nautinto sitten ikinä onkin..).

Terveisin huomattavan onnellinen Paavo

M%C3%A4%20ja%20Hilu.jpg

Mummo sanoi, että Hilma lähti kotiin huilaamaan minun huomion osoituksistani..