Mit%C3%A4%20paketissa.jpg

Hyvää syntymäpäivää minulle rakkain

Hyvää syntymäpäivää toivotan

Hyvää syntymäpäivää minulle rakkain

ja paljon onnea vaan!

Minä, Paavo Oiva Veikko, täytän tänään seitsemän vuotta! Onpa jännä nähdä, mistä kaikkialta saan tänä vuonna onnittelusähkeitä.. Varmasti ainakin kaikki kollegani, eli kamarineuvokset ympäri Suomen, onnittelevat minua. TLY, Turun lintutieteellinen yhdistys muistaa minua linturuuan, ei kun siis linturuokinnan ystävää, aivan saletisti. Selvennyksenä kerrottakoon, että läheisempi suhde minulla on kyllä TLY:n sivuhaaraan, TLYSTM:n eli lintutieteellisen yhdistyksen suoran toiminnan miehiin, joten sieltä jotain pientä viestin tynkää odottelen..

Pikkasen pisti ihmetyttämään se, että syntymäpäivästäni ei mainittu mitään Turun Sanomien etusivulla. Itse asiassa ei sisäsivuillakaan. No, ehkä on parempikin viettää synttäreitä näin in cognito. Ei muodostu ruuhkia Perämetsän tielle. Ja mihin minä sen lahjaröykkiönkään laittaisin? Alkaa nimittäin olla petikin jo aika lailla täynnä. Näin iän myötä kun olen yhä useimmin alkanut kaivata viereeni jotakin hellää, pehmeätä ja lämpöistä. Pehmoleluja. Vai mitä te luulitte?

Viettäkäähän oikein ihanaa Paavon syntymäpäivää ja valtakunnallista Suomen aforismipäivää, ihan joka ikinen!

Ai niin! Synttärionnittelut myös rakkaalle siskolleni Martalle ja rakkaille veljilleni Ricolle, Roylle ja Pirkanmaan Paavolle tämän aforismin myötä:

 "Koko elämänsä ajan hän yritti olla hyvä ihminen. Siltikin hän epäonnistui usein. Sillä loppujen lopuksi hän oli vain ihminen. Hän ei ollut koira." - Charles M Schulz

t. Paavo