Edellispäivän postaukseni oli kuulemma junttimaista.. Mummo sanoi, että äijä-juttuni ovat samojen läppien hokemista.. Läppien, joista on lähtenyt hauskuus jo päivä niiden keksimisen jälkeen. Satiiria, mummo! Se oli satiiria!

Vai juntti? Oikeastiko? Eikö junteilla ole rasvaiset jutut ja lippalakki? Minulla ei ole kumpaakaan. Kiroilen, mutta mielestäni hyvin ajoitettu voimasana on joskus ihan paikallaan.. puhetta elävöittämässä. Sivistysmyönteisyyteni on kasvanut huimasti viime kuukausien aikana; enää kaikki uusi oppi ei ole mielestäni p…..stä. Ajatusmaailmani ahtautta yritän joka päivä väljentää. Olen hyväksynyt (melkein) jopa Boriksen intialaisen joogan. Tekisikö juntti niin?

Voikohan ympäristö junttiuttaa koiran, vai onko vika aina geeneissä? Minä kun olen  kuitenkin alkuperältäni ehta stadilainen; kun muutin maalle, en erottanut kanaa pulusta ja ainoa kukoistus, jonka ennen kotipihan ruusupuskaa näin, oli esiteinin finni.. Mutta jostain se juntti-tartunta on tullut.. Yksi epäilty minulla on. Nimi alkaa koolta ja päättyy iihin.

Jos äijä-uho blogissani jotakuta häiritsi, mieltä pahoitti,.. niin pyydän sydämeni pohjasta ant…  ant.. ant-amaan asian olla. Osta pari numeroa isompi pipo, jotta ei kiristä ihan niin kovasti!

s%C3%B6p%C3%B6%20Paavo.jpg

t. Paavo