parturissa%20k%C3%A4yty.jpg

Voihan #*%$z!

Parempi tietysti kynitty kuin kokonaan nyljetty, mutta en tykkää. EN YHTÄÄN TYKKÄÄ!!

Jos karvoista ei ollut haittaa niiden kantajalle.. eli minulle, niin ei sen olisi pitänyt ketään muutakaan häiritä? Missä on miehen itsemääräämisoikeus? Missä on oikeus tulla kuulluksi omissa asioissaan?

Minut sheivattiin ihan lapsen näköiseksi.. Noloooo!!  Ja bileet ovat huomenna!! Millä minä nyt moshaan ja nartut hurmaan..? Babyfacella ja karvattomalla pippelilläkö? Takatukan arvon mummokin sentään tajusi ja sen pyysi jäljelle jättämään. Jonkinasteinen kiitos hänelle siitä.

Pihamme fasaani nauroi minulle. Tai ainakin jotain siihen suuntaan tööttäili ja sekös minua ärsytti. Otti pattiin niin, että meinasin kiukuissani tehdä murhan! Siivekäs väänsi itkua, kun vähän sen pyrstösulkia hamusin. Päästin mokoman parkujan karkuun.  Häneltä kun olisi jäänyt jälkeen ne neljä leskeä. Olisivat pian vaivoikseni jääneet.. Ja syytönhän fasaani on naurettavaan ulkonäkööni.

Mummo väitti, että edesmenneet viikseni haisivat aina pahalle. Muun muassa pissalle. Lisäksi samainen nainen valitti, että viikseni alkoivat vallata elintilaa jo poskistani, otsastani ja korvistani ja näin haiseva osa minussa laajeni laajenemistaan.   Piti valita joko viikset tai lopettaa kylän kavereiden merkkailujen haistelu lähietäisyydeltä. Jälkimmäiseen en pystynyt. Vaikka kokeilin. Ja näin siinä sitten kävi.

Mummo sanoo nyt olevansa enemmän kuin tyytyväinen lopputulokseen. ”Sää olet niimpal pehmiä ja sulonen!” Haista huilu, sanon minä!

terkuin lähes-karvaton-Paavo